پیام مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت روز جهانی عصای سفید

دکتر فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت بیست ‌وسوم مهرماه، روز جهانی نابینایان و روز عصای سفید با شعار« تلفیق اجتماعی نابینایان، ترسیم فردایی بهتر» پیامی منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران متن کامل پیام بدین شرح است:

مبادا کسانی که به‌خاطر ضایعه‌یی و یا این که خلقتاً این گونه بوده‌اند و یکی از حواس یا یکی از اعضا را در بدن خود کم دارند، خیال کنند که راه ترقی علمی و عملی برای آنها بسته است. "مقام معظم رهبری مدظله العالی"

بسمه تعالی

بیست و سوم مهر برابر با پانزدهم اکتبر روز تکریم دارندگان و استفاده کنندگان از عصای سفید است، عصایی که نماد و پرچم استقلال است و با آن می توان با تکیه بر توانمندی های درونی، بصیرت انسانی را مشاهده کرد.

پر واضح است که تکریم این افراد و همراهی آنان در مسیر پرشتاب زندگی، تنها به واسطه عمل به قوانین انجام نمی شود بلکه وظیفه‌ای است الهی که در یک جامعه اسلامی بر اساس تعالیم انسان ساز دین مبین اسلام بر عهده فرد فرد ما نهاده شده است.

سازمان بهزیستی  همواره تلاش دارد در راه استیفای خواسته های جامعه روشندلان و اعتلای جایگاه اجتماعی افراد دارای معلولیت گام های موثرتر در زمینه های آموزشی، رفاهی و رعایت مبلمان شهری بر اساس استانداردهای مناسب سازی اماکن و معابر عمومی بر دارد و این مهم با همیاری و تشریک مساعی سازمان های مرتبط و سایر شرکای اجتماعی میسر می گردد.

اینجانب روز جهانی عصای سفید و هفته ملی نابینایان را به تمامی روشندلان و روشن ضمیران عزیز در سراسر ایران اسلامی و استان مازندران، صمیمانه تبریک عرض می کنم و امیدوارم در پرتو همدلی و همیاری و نیز انجام بهینه وظایف و مسئولیت ها و تمهید زمینه ها و امکانات مورد نیاز این قشر در تعالی و پیشرفت این سرمایه های ارزشمند میهن اسلامی مان سهیم باشیم.

از آستان خداوند سبحان برای روشندلان و همه خدمتگزاران پرتلاش و صدیق به این قشر عزیز، عافیت، بهروزی و توفیق خواستارم.

دکتر فریبا بریمانی

مدیر کل بهزیستی مازندران

کد خبر 91769

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد