برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه ای ویژه کارشناسان دفاتر امور آسیب دیدگان و اورژانس اجتماعی بهزیستی مازندران

دوره آموزشی اخلاق حرفه ای با هدف ارتقاء و تقویت سطح ارائه خدمات به جامعه هدف برای کارشناسان دفاتر امور آسیب دیدگان و اورژانس اجتماعی با حضور حسین زاده معاون امور اجتماعی بهزیستی استان و با تدریس دکتر تورج شمشیری نظام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران اخلاق حرفه ای مددکاری، روانشناسی و همچنین توجه ویژه به اصل رازداری برای خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی را مهم برشمرد و بر سر لوحه قرار دادن آموزه های اخلاقی ودینی در طول خدمت تاکید کرد.

حسین زاده افزود: نیروی انسانی متخصص و متعهد مهمترین سرمایه سازمان به شمار می رود و آموزش نیز دروازه ورود به توانمندسازی کارکنان است.

وی ادامه داد: اگر آموزش را تبدیل به مهارت کنیم اثربخشی آن قابل مشاهده خواهد بود چرا که کارکنان سازمان بهزیستی بالاخص حوزه اجتماعی با روح و روان انسان ها در تعامل است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران تصریح کرد: تخصص، تعهد و رفتار ما در مقابل مددجویان باید بر اساس آموزه‌های دینی و ارزشی باشد و اخلاق حرفه ای یعنی درخواست خدمت گیرندگان را همچون در خواست خود بدانیم و آنچه را که برای خود نمی پسندیم برای دیگران نیز نپسندیم.

کد خبر 91653

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد