پیام مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت هفته ناشنوایان

دکتر فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته ناشنوایان پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسمه تعالی

منشاء توانایی و قدرت راستین زیستن و شکفتن و شکوفا شدن بر بستر حیات، درون انسان است و کسانی که به ظاهر از اختلال خاصی رنج می برند، از گوهر پاک زیستن و توانا زیستن بهره مندند و اگر عزیزی دارای اختلال شنوایی باشد، در واقع با گوش جان خود به آوای عمیق و لطیف هستی گوش فرا می دهد.

هفته و روز جهانی ناشنوایان فرصت مغتنمی است تا توجه عموم مردم و مسولین نسبت به نیازهای ناشنوایان جلب شود و احقاق حقوق آنان، شناسایی و بهبود مشکلات و موانع در زندگی روزانه، فراهم آوردن شرایط تحصیل، اشتغال و زندگی برابر با سایر افراد جامعه مورد توجه قرار گیرد. تحقق کامل این اهداف در راستای حمایت از حقوق معلولین با ایجاد همراهی و همدلی آحاد جامعه ، مراکز غیر دولتی و دستگاه ‏های اجرایی نسبت به قوانین مرتبط با افراد دارای معلولیت و حمایت نهادهای نظارتی جهت ارزیابی و نظارت صحیح بر حسن اجرای این قوانین خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک و گرامی داشت روز جهانی ناشنوایان، از تلاش های ارزشمند تمامی انجمن ها و مراکز فعال در حوزه کمک به این عزیزان و همه کارکنان مشفق در مجموعه بهزیستی سراسر استان قدردانی نموده، امیدوارم همه ما در جهت برابر سازی فرصت ها، رفع موانع و مشکلات زندگی اجتماعی این عزیزان و توانمندسازی افراد دارای اختلالات شنوایی و احیا حقوق جامعه هدف گام برداریم.

دکتر فریبا بریمانی

مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 90080

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد