هم سوئی بهزیستی و هلال احمر در خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر

مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت: تعامل و هم سوئی بهزیستی و هلال احمر منجر به ارائه خدمات اثر بخش به اقشار آسیب پذیر و گروه های مختلف جامعه هدف خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای هم افزایی و توسعه و گسترش زمینه های همکاری مشترک ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان دیدار و گفتگو کرد .

بررسی زمینه همکاری های مشترک در راستای انعقاد تفاهم نامه فی ما بین ، حضور مشترک هر دو سازمان بهزیستی و جمعیت هلال احمر در ماموریت های بشر دوستانه ،ارائه خدمات پزشکی و درمانی جمعیت هلال احمر با استفاده از ظرفیت پزشکان داوطلب در شهرستان سیریک و استفاده از فرصت ها و ظرفیت های در اختیار هر دو مجموعه از مهمترین محورهای این نشست بود.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در جریان این نشست به ارائه گزارشی از خدمات ،طرح ها و برنامه های سازمان در حوزه های مختلف و تشریح رسالت ها و ماموریت های بهزیستی پرداخت .

وی با تقدیر از همراهی و همکاری بی بدیل و اثر گذار جمعیت هلال احمر استان با بهزیستی ، خواستار استمرار این نشست ها و تعاملات بین دو دستگاه جهت ارائه خدمات شایسته به گروه های هدف مختلف مشترک بین دو دستگاه شد .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: سازمان بهزیستی و جمعیت هلال احمر ، وظایف و رسالت های مشترک بسیاری با یکدیگر دارند که با بهره گیری از فرصت ها  ،ظرفیت ها و امکانات در اختیار می توانند اتفاقات خوبی را در راستای نیل به اهداف بشر دوستانه خود رقم بزنند .

مدیرکل بهزیستی اذعان داشت : تلاش هر دو سازمان برای رفع مشکلات مردم است و همه ی ما جمع شده ایم که این مسئولیت را در جهت خدمت به مردم بصورت واقعی ، به دور از ادعا و تظاهر به خوبی انجام دهیم و خدمت به مردم اتفاق نمی افتد مگر با همین رویکرد تعاملی و اشتراک گذاری کار با یکدیگر وهمسویی و همراهی با یکدیگر .

جهانشاهی گفت : تجربه ثابت کرده هر زمان که اتفاق و یکدلی بین دستگاههای اجرایی اتفاق بیافتد قطعا شاهد خدمات رسانی اثربخش تر خواهیم بود.

مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز با ابراز خرسندی از همکاری با بهزیستی در خدمت رسانی به جامعه هدف ، این خدمت را مایه افتخار و مباهات جمعیت هلال احمر دانست و اذعان داشت: باعث افتخار است که هم راستا با بهزیستی در حوزه خدمت رسانی اجتماعی بتوانیم دوشادوش هم خدمتگذاری موثر برای مردم بویژه اقشار نیازمند و دردمند جامعه باشیم .

وی در ادامه به معرفی خدمات و فعالیت های  بشر دوستانه جمعیت هلال احمر در عرصه های مختلف بویژه در زمان وقوع بلایای طبیعی پرداخت و ابراز امیدواری کرد : با تعامل و همراهی مستمر بتوانیم همکاری های بین بخشی را گسترش دهیم .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به خدمات موثر و ارزشمند هر دو نهاد بهزیستی و هلال احمر به مردم اظهار داشت: خدمات مورد ارائه  باید به آحاد مردم معرفی و اطلاع رسانی  شود تا عموم مردم با خدمات و فعالیتهای دولت بیشتر آشنا شوند و از مواهب و مزایای دریافت آن بهره مند شوند.

کد خبر 89675

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد