خدمات بهزیستی به ۸ هزار و ۵۰۰ نفر در مراکز اقامتی بهبودی ترک اعتیاد

مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی اختلال مصرف مواد (کمپ ماده 15 ) با هدف بهبود و بازتوانی اختلال مصرف مواد تاسیس و فعالیت می نمایند.

دکتر مسعود فیروزی در این مراسم که همزمان با هفته دولت با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور، شهردار نیشابور، نماینده‌های شهرستان نیشابور در مجلس شورای اسلامی، معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی و جمعی از مسئولین برگزار گردید، افزود: مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی اختلال مصرف مواد (کمپ ماده 15 ) با هدف بهبود و بازتوانی اختلال مصرف مواد تاسیس و فعالیت می نماید. مراجعین به این مراکز به‌صورت داوطلبانه در این مراکز اقامت دارند.

وی با بیان اینکه خط ملی اعتیاد یکی از خدمات تخصصی و مهم بهزیستی در حوزه پیشگیری از اعتیاد است،‌گفت: خط ملی اعتیاد همواره پاسخگویِ والدینِ نگران، معلمان، مشاوران، خانواده‌ها و هرکسی که در راستای معضلِ اعتیاد سوال و مسئله‌ای دارد، می‌باشد. تمامی افرادی که درخصوص موضوع اعتیاد نیاز به بهره‌مندی از مشاوره به‌صورت رایگان را دارند، می‌توانند با  خط ۰۹۶۲۸ تماس گرفته و آموزش‌های لازم را از متخصصین این حوزه دریافت نمایند. اگر تماس‌گیرنده نیاز به ارجاع داشته باشد، در صورت تمایل خودِ فرد، توسط متخصصین به مراکز و موسسات خاص ارجاع داده می‌شود.

کد خبر 88727

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد