تقدیر استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان مازندران از مدیرکل بهزیستی استان به عنوان مدیر دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی

دکتر سید محمود حسینی پور استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان مازندران از دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان  به عنوان مدیر دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن تقدیر بدین شرح است:

سرکار خانم بریمانی

مدیرکل محترم بهزیستی استان

با سلام و احترام

خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران؛ توفیقی سترگ در مسیر آموزه های بزرگ دینی و انقلابی و تداوم فرهنگ فداکاری و جهادی است که شهدای والا مقام به عنوان میراثی ماندگار به یادگار گذاشته اند.

در راستای تحقق سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و تاکید دولت در ارائه خدمات مطلوب و استقرار حداکثری عدالت در جامعه و رضایت خاطر و ارتقای حفظ کرامت مردم، آن دستگاه اجرایی بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال 1401، حائز رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی گردیده است.

بدینوسیله از تلاش ها و اقدامات ارزشمند قابل تحسین جنابعالی و همکاران پرتلاش و خدوم آن مجموعه، در کسب این موفقیت تشکر و قدردانی می نمایم. توفیق شما را در تحقق آرمان های متعالی حضرت امام خمینی(ره) و منویات داهیانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) از آستان ایزد منان مسالت می نمایم.

سید محمود حسینی پور

استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی

کد خبر 88468

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد