پیام مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند 

دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند پیام تبریکی صادر نمود. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن کامل این پیام به این شرح است :

بسمه تعالی 

هفته اول شهریور ماه  به پاس تلاش صادقانه و خالصانه شهیدان رجایی و باهنر که در مسیر پیشرفت و سرافرازی ، تجلی راستینی از روحیه خدمتگذاری به آحاد مردم خصوصاً قشر ضعیف جامعه از خود به جا گذاشته اند، به نام هفته دولت نامگذاری شده است‌.
روز کارمند، تجلیل از انسان های  فرهیخته ای است که همه ی همت و تلاششان، گشایش  گره‌ های  زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است. بی تردید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی سال "مهار تورم و رشد تولید " نامگذاری شده است شایسته است مدیران، مسئولان، کارمندان و کارگزاران دولت با سرمشق قرار دادن و تأسی از راه و منش شهدای گرانقدر، هم گام با توسعه روزافزون دانش در جهان به بالندگی و رشد علمی برسند و افق های جدیدی از پیشرفت و توسعه را طراحی و آینده ای پر افتخار را به منصه ظهور رسانند و در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی گام بردارند .
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم مازندران خصوصاً پرسنل زحمتکش بهزیستی استان، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون  همگان را در راستای خدمت گذاری به آحاد مردم و بالاخص جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی، از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

 دکتر فریبا بریمانی
 مدیرکل بهزیستی استان مازندران

کد خبر 87850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد