آمل| نشست هم اندیشی رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل با کارکنان اورژانس اجتماعی

رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل گفت: برای ساماندهی کودکان کار و افراد در معرض آسیب، کارکنان  اورژانس ۱۲۳ بمنظور تسریع فعالیت ها با مشارکت شرکای اجتماعی، موسسات تحت نظارت بهزیستی و دستگاههای متولی از جمله شهرداری، نیروی انتظامی و فرمانداری به صورت هماهنگ و منسجم اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آمل؛ اسفندیاریان رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل با بیان اینکه سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی نقش مهمی در کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی ایفا می کند، گفت: نیروهای توانمند و دانشگاهی اورژانس اجتماعی به عنوان سرمایه سازمان و  نماد بهزیستی، همواره با تعهد و مسئولیت پذیری در کمک به سلامت اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی پیشرو بوده اند.
وی از حضور کارشناسان مداخلات تخصصی شهرستان در امر شناسایی و ساماندهی افراد در معرض آسیب قدردانی و خاطرنشان کرد: پیگیری مشکلات افراد آسیب دیده ی اجتماعی از اهم وظایف بهزیستی بوده و بر اجرای صحیح دستورالعمل ها و مطالبه گری از سایر دستگاه ها بر اساس تکالیف قانونی خود تاکید کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل با اشاره به انواع آسیب های نوظهور اجتماعی افزود: استفاده از روش های نوین، به روز بودن، آموزش مستمر نیروهای اورژانس اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که در حال حاضر جامعه به طور جدی نیازمند متخصصین اجتماعی است تا در بحران های اجتماعی یاریگر آحاد جامعه باشند.

شایان ذکر است در این نشست مقرر شد برای ساماندهی کودکان کار و افراد در معرض آسیب ، کارکنان  اورژانس ۱۲۳ بمنظور تسریع فعالیت های اورژانس اجتماعی با مشارکت شرکای اجتماعی ،  موسسات تحت نظارت بهزیستی و دستگاههای متولی از جمله شهرداری ، نیروی انتظامی و فرمانداری به صورت هماهنگ و منسجم اقدام کنند.

کد خبر 87791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد