قــروه| برگزاری سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور فرماندار، رئیس بهزیستی، کارشناس پیشگیری بهزیستی و جمعی از رٶسای ادارات عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سالن جلسات فرمانداری شهرستان قروه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان، در این جلسه سیروس ملاویسی؛ رئیس بهزیستی شهرستان قروه و دبیر شورا، ضمن تشکر و قدرانی از همراهی اعضا شورای هماهنگی، به قرائت و پیگیری مصوبات جلسه دوم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و اقدامات انجام گرفته توسط اداره بهزیستی و سایر ادارات شهرستان در هفته مبارزه با مواد مخدر در سال ١٤٠٢ پرداخت.

ملاویسی تصریح کرد: استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت دستگاه های اجرایی در زمینه افزایش آگاهی و پیشگیری از اعتیاد را بسیار موثر عنوان کرد و توسعه همکاری های بین بخشی در امر مبارزه با مواد مخدر، (از مرحله پیشگیری و درمان تا صیانت اجتماعی) برای مقابله موثر با توزیع مواد را ضروری و دارای اولویت دانست.

گفتنی است در پایان، هریک از اعضا حاضر در این جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و بر اهمیت ارسال منظم گزارش عملکرد ادارات عضو به دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر تاکید کردند.

کد خبر 87688

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد