دومین کمیته قانون حمایت از خانواده جوانی جمعیت بهزیستی کردستان

دومین کمیته قانون حمایت از جوانی جمعیت بهزیستی کردستان با حضور مدیرکل و اعضای کمیته در دفتر مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان : حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان ،ضمن تشکر از اعضای کمیته اظهار کرد ؛ مصوبات کمیته جوانی جمعیت باید به صورت جدی پیگیری شود و حوزه های تخصصی با جدیت تمام نسبت به ارائه گزارش و برنامه ریزی متناسب با شرایط کارکنان و جامعه هدف اهتمام داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه کشور سمت سالمندی و کهنسالی می رود بسیار جای تأمل و نگرانی است و این مهم باید به صورت گروهی و ارائه تصمیمات خلاقانه باشد و از تبلیغات جوانی جمعیت استفاده شود.

فاطمه محمدی دبیر کمیته جوانی بهزیستی استان کردستان ،ضمن تشکر از مدیرکل و اعضای مصوبات جلسه ی قبل را ارائه و در ادامه ضمن بیان دستور کار جلسه خواستار جدیت بیشتر اعضای کمیته در راستای اجرایی نمودن قانون حمایت از خانواده و جمعیت و برنامه های اجرایی حوزه های تخصصی شد.

در پایان این نشست مواردی چون ؛ تبادل نظر در خصوص بند ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ،رایگان نمودن بیمه زنان سرپرست خانوار دارای ۳ فرزند و بالاتر ،خواستار پیگیری و توجه معاونین تخصصی حوزه ی اجتماعی و توانبخشی در خصوص شناسایی و اطلاع رسانی این بند شدند و به گفتگو پرداختند.

کد خبر 87409

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد