به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان نعمت ملکی با اشاره به اینکه سامانه ۱۴۸۲دیده بان بهزیستی آماده دریافت پیشنهادات عموم شهروندان است، اظهار کرد: خط ۱۴۸۲ پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بهزیستی است و تماس با این شماره به صورت رایگان و از طریق خط تلفن ثابت و همراه همه روزه از ۸ صبح لغایت ۲۰ شب امکان پذیر است.
وی خاطر نشان کرد: گزارشات مردمی می تواند در زمینه فعالیت مراکز دولتی و غیردولتی اعم از مراکز مشاوره و روانشناسی، مراکز روزانه و شبانه روزی افراد دارای معلولیت، سالمندان و بیماران روانی مزمن، کمپ های ترک اعتیاد، مراکز شبه خانواده و کلینیک های مددکاری و ...باشد.
وی ادامه داد: سامانه دیده بان به آدرس didehban.behzisti.ir یکی از خدمات دولت الکترونیک برای ثبت شکایت، انتقاد با کد پیگیری است که بر اساس دقت، سرعت و صحت کار میکند و در هر مرحلهای از زمان که فرد شکایت یا پیشنهادی دارد میتواند از این خط تماس گیرد و آن را به ثبت برساند و با کد پیگیری که داده میشود آن را پیگیری کند.
ملکی افزود: با توجه به امکان تماس ۲۴ ساعته با شماره ۱۴۸۲، سامانه بعد از زمان فعالیت کاربران مرکز تماس از طریق صندوق صوتی نیز نسبت به ثبت شکایات و تماس اقدام می نماید.
وی خاطرنشان کرد: پاسخگویی به تماس های انجام گرفته بصورت متمرکز ودر سه سطح کشوری، استانی و شهرستانی انجام می پذیرد همچنین بازخورد رسیدگی به درخواست ها، شکایت ها، پیشنهادات وانتقادات ارسالی در اسرع وقت به شخص داده خواهد شد.
نظر شما