برگزاری جلسه شورای اداری بهزیستی هرمزگان

جلسه شورای اداری به ریاست مدیرکل بهزیستی هرمزگان و با حضور اعضاء در سالن جلسات حوزه مدیریت بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ؛ جلسه شورای اداری به ریاست سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان و با حضور معاونین ، مسئولین بهزیستی هرمزگان و روسای بهزیستی شهرستانها در سالن جلسات حوزه مدیریت بهزیستی استان برگزار شد.

سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی هرمزگان در این جلسه مراکز تحت نظارت را شرکای اجتماعی و بازوان بهزیستی دانست و تاکیدکرد : نگاه ما به مراکز ، نگاه همدلانه و قدرشناسانه است.

وی خدمت رسانی به گروههای مختلف جامعه هدف را یکی از رسالتها و ماموریت های مهم سازمان برشمرد و خواستار رسیدگی و نظارت هر چه بیشتر و بهتر تیم های ارزیابی و بررسی بر فرآیند خدمت رسانی به مددجویان مقیم در مراکز شبانه روزی گردید.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود افزود : باید شرایط به گونه ای رقم بخورد تا شاهد اتفاقات خوبی برای مددجویان دارای شرایط خاص در مراکز باشیم .

در ادامه با توجه به دستور کار مربوطه مسول دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد به تشریح و بیان توضیحاتی در خصوص نحوه نظارت و بازدید از مرکز تحت نظارت پرداخت و هریک از اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود در این خصوص پرداختند .

کد خبر 87326

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد