شهرری | برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در منزل افراد دارای معلولیت

به دلیل عدم امکان حضور افراد دارای معلولیت در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام این مراسم در منزل آنان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به دلیل عدم امکان حضور افراد دارای معلولیت در مراسم عزاداری ایام محرم به همت مرکز توانبخشی یارا  و با هدف بهره مندی از فیض معنوی ، مراسم عزاداری در منزل این بزرگوارن برگزار شد.

سهند سامرانی مدیر مرکز جامع توانبخشی یارا بیان کرد: به دلیل مشکلاتی که افراد دارای معلولیت جهت حضور در اینگونه مراسمات را دارند و شرکت در اینگونه مراسم آرزوی هر دلداده امام حسین است  تلاش نموده ایم در خانه  این عزیزان  با برگزاری مراسمات عزاداری از جمله خواندن زیارت عاشورا، آماده کردن نذری، نصب پرچم و پارچه های مشکی و… حس و حال  ماه محرم و عزاداری را برپا کنیم و این بزرگواران نیز از فیوضات این ماه بهره مند شوند.

وی ادامه داد:عزاداری فقط محدود به مسجد، هیئت و خیابان ها نیست. علی الخصوص برای  افراد دارای معلولیت که توانایی شرکت در این مراسم را ندارد.

شهرری | برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در منزل افراد دارای معلولیت

با همت مؤسسه و یاری و تلاش مددکاران  تا حد ممکن  به خانه این عزاداران رنگ و بوی عزای حسینی داده ایم و سعی نموده ایم با نصب پرچم و پارچه های مشکی حس و حال عزای امام حسین (ع) را به وجود آوریم.
و  هر روز در منزل یکی از این بزرگواران حاضر شده و به برگزاری مراسم عزاداری خواهیم پرداخت.

کد خبر 86690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد