بازدید معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی کردستان از بهزیستی بیجار

روز دوشنبه نهم مردادماه پرویز ساعدی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان به همراه نرگس بهمنی کارشناس مشارکت و فرزاد ابراهیم آبادی کارشناس اشتغال از واحد مشارکت اداره بهزیستی شهرستان بیجار بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان؛ پرویز ساعدی معاون مشارکت‌های مردمی در دیدار با رئیس بهزیستی بیجار از تلاش آنان در حوزه مشارکت، مسکن و اشتغال قدردانی کرد و اذعان داشت: خوشبختانه بهزیستی شهرستان بیجار در حوزه مسکن، اشتغال و مشارکت تاکنون بسیار موفق عمل کرده است و این نشان از تلاش دلسوزانه رئیس و کارکنان شهرستان بیجار دارد.

ساعدی ضمن بازدید از واحد مشارکت‌های مردمی بازدید و دیدار با کارکنان، از مراکز تحت نظارت بهزیستی بیجار نیز بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های آنان قرار گرفت.

در ابتدای بازدید از مراکز، معاون مشارکت مردمی بهزیستی کردستان از مرکز مثبت زندگی ۳۱۲۳ بازدید کرد.

پرویز ساعدی از کارکنان مرکز مثبت زندگی خواست با مطالعه دقیق دستورالعمل‌های مربوط به مراکز، مشارکت، مسکن و اشتغال بر حیطه کاری خود اشراف کامل داشته باشند.

وی در ادامه افزود: مددکاران مراکز مثبت با اشراف بر دستورالعمل‌های مربوطه می‌توانند نیاز سنجی کنند و در راستای حل معیشت و توانمندسازی جامعه هدف گام بردارند.

در ادامه، نرگس بهمنی کارشناس مشارکت بهزیستی کردستان از تلاش کارکنان مرکز مثبت زندگی ۳۱۲۳ در راستای اجرای برنامه‌های طرح مهرواره در محضر ولی نعمتان، جلب و جذب مشارکت و تامین جهیزیه خانواده‌های نیازمند قدردانی کرد و بر تعامل بیشتر مراکز مثبت زندگی با خیرین، گروه های جهادی و پایگاه های مساجد و محلات تاکید کرد.

در ادامه این بازدیدها، معاون و کارشناسان مشارکت و اشتغال از دفتر مشاوره اشتغال و کاریابی، کارگاه خیاطی مهرآفرین گروس و چند طرح اشتغال موفق در شهرستان بیجار بازدید کردند.

معاون مشارکت مردمی بهزیستی کردستان و کارشناسان استان به همراه رئیس بهزیستی بیجار از مرکز مراقبتی توانبخشی معلولین ذهنی ۲۲ بهمن بیجار نیز بازدید کردند و با اعضای هیئت مدیره و کارکنان مرکز دیدار کردند و در جریان فعالیت‌های مرکز در حوزه جلب و جذب مشارکت قرار گرفتند.

وی همچنین از آسایشگاه معلولین مقیم در مرکز بازدید و از نزدیک از آنان دلجویی کرد.

بازدید معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی کردستان از بهزیستی بیجار

بازدید معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی کردستان از بهزیستی بیجار

بازدید معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی کردستان از بهزیستی بیجار

کد خبر 86686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد