نشست مدیر بهزیستی شهرستان سنندج با دبیر نهضت اجتماعی جوانان

نشست مدیر بهزیستی شهرستان سنندج با دبیر نهضت اجتماعی جوانان شهرستان سنندج با حضور معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان و پرسنل این اداره در دفتر مدیریت برگزار شد.

در ابتدای این نشست حبیب الله ابراهیمی ضمن خوش آمدگویی به مهمانان ضمن تشریح اقدامات و خدمات بهزیستی  عنوان کرد:گستره ی فعالیت ها و خدمات گسترده و مختلف سازمان بهزیستی اعتبارات محدود سازمانی همراهی مشارکت های مردمی، خیرین، نهادها، و ارگان های حمایتی را می طلبد. 

پرویز ساعدی معاونت مشارکت های مردمی استان، با اشاره به گستره ی خدمات ارائه شده توسط مراکز مثبت زندگی عنوان کرد: این مراکز با رویکرد محله محوری و پایه ی خدمات الکترونیک در حوزه های مختلف خدمات سازمان بهزیستی را در سطح محلات به مددجویان ، مراجعین و متقاضیان ارائه می کند.

وی همکاری مراکز مثبت زندگی و نهضت اجتماعی جوانان را قدمی هرچند کوچک اما نوید دهنده در راه حل مشکلات نیازمندان و محرومان دانست.

پوریا خداکرم زاده دبیر نهضت اجتماعی جوانان شهرستان سنندج نیز ضمن تشکر از دعوت این اداره به تشریح سیاست ها و اقدامات این نهضت پرداخته و آمادگی نهضت اجتماعی جوانان را جهت همکاری با این اداره و کمک به جامعه ی هدف تحت پوشش اعلام نمود.

در این جلسه بر لزوم همکاری مراکز مثبت زندگی و کار آفرینان، با این نهضت جهت ایجاد حرکتی عمومی و ساختاری در راستای تبلیغات و توانمندسازی اقشار تحت پوشش بهزیستی تاکید و توافق گردید.

کد خبر 86262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد