بازدید معاونین بهزیستی استان کردستان از گروه های همیار کامیاران

در راستای گرامیداشت هفته بهزیستی معاون سیاسی امنیتی فرماندار کامیاران،معاونین بهزیستی استان کردستان و رییس بهزیستی کامیاران از گروه های همیار کامیاران بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان در ششمین روز از هفته بهزیستی محسن شجاعی، معاون امور اجتماعی و فردین لطف آبادی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان کردستان در دیداری با زنان سرپرست خانوار شاغل در گروه های همیار هفته بهزیستی را گرامی داشتند و از نزدیک در جریان کارها وامورات آنان قرار گرفتند.

محسن شجاعی یکی از سیاستهای مهم سازمان بهزیستی را اشتغال و توانمند سازی جامعه هدف خواند و اظهار داشت: اجرای طرح گروه های همیار زنان سرپرست خانوار با هدف ارتقا سطح توانایی های افراد، کاهش وابستگی، توانمندسازی گروه ها، اشتغال پایدار و تحقق مدیریت غیردولتی بر فعالیت گروه ها ازجمله خدمات شایان بهزیستی در راستای اجرای این سیاست می باشد که سازمان بهزیستی همواره سعی بر آن دارد حمایتهای خود را مشتاقانه به این گروه ها بیش از پیش ارائه نماید.

وحیده باتمانی ریس بهزیستی کامیاران از فعالیت پنج گروه همیار در شهرستان خبرداد و بیان داشت: در این گروهها که اشتغال بیش از بیست نفر از زنان سرپرست خانوار و دختران آنها در زمینه های مختلف فراهم گردیده است، خدماتی از جمله خیاطی، پخت نان محلی، آبغوره گیری،تهیه رب خانگی، ترشییجات، تهیه سبزی آماده، سبزی خشک، میوه خشک، پخت حلیم و... ارائه می گردد.

منبع: روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

بازدید معاونین بهزیستی استان کردستان از گروه های همیار کامیاران

کد خبر 85816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد