افتتاح ساختمان جدید اورژانس اجتماعی بیجار

بمناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی ساختمان جدید اورژانس اجتماعی بیجار با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان؛ این مراسم با حضور مدیرکل، معاون امور اجتماعی و معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی کردستان و فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان بیجار برگزار شد.

در ابتدای مراسم غلامرضا محمدمیرزایی رئیس بهزیستی بیجار ضمن خیرمقدم به مسئولین و تبریک هفته بهزیستی گفت: بازسازی ساختمان جدید اورژانس اجتماعی در سال ۱۴۰۰ با ۱۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل تملک دارایی‌ها آغاز شد و در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۰۰۰ میلیون ریال از محل تملک دارایی‌ها به آن اختصاص یافت.

وی افزود: امیدواریم با مساعدت فرماندار بیجار بتوانیم در سال جاری نسبت به تجهیز ساختمان به اتاق قرنطینه بتوانیم خدمات بیشتری به جامعه هدف ارائه دهیم. در ادامه مراسم،

حسین رسولی مدیرکل بهزیستی کردستان ضمن تسلیت آغاز ماه محرم، گزارشی درباره برنامه‌های حوزه فعالیت اورژانس اجتماعی از جمله کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، مداخله در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی ارائه داد و افزود: در استان کردستان ۹ مرکز اورژانس اجتماعی به شماره تلفن ۱۲۳ تجهیز شده‌اند و در زمینه مداخله در بحران‌های کودک آزاری، همسرآزاری، سالمند آزاری و ... مشغول به ارائه فعالیت می‌باشند.

وی اظهار امیدواری کرد با حمایت‌های امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان بیجار، جایگاه واقعی و حوزه تخصصی اورژانس اجتماعی به مردم معرفی شود تا مردم آگاهانه از خدمات این مرکز بهره‌مند گردند.

کد خبر 85535

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد