رودان | تبریک بخشدار مرکزی و رییس شورای اسلامی شهرستان رودان به مناسبت هفته بهزیستی

بخشدار مرکزی رودان و رییس شورای اسلامی با حضور در بهزیستی شهرستان، با رییس و کارکنان بهزیستی دیدارو ضمن تبریک هفته بهزیستی،و از تلاش های آنان در رابطه با خدمت رسانی به جامعه هدف، قدردانی نمودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان هرمزگان ؛ بخشدار مرکزی رودان و رییس شورای اسلامی با حضور در بهزیستی شهرستان، با رییس و کارکنان بهزیستی دیدار و ضمن تبریک هفته بهزیستی،و از تلاش های آنان در رابطه با خدمت رسانی به جامعه هدف قدردانی نمودند.

در این دیدار رییس بهزیستی ضمن تشکر از همکاری ، همراهی و تعامل بخشدار مرکزی با بهزیستی، گزارشی از وظایف و ماموریت های سازمان بهزیستی را در زمینه های پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی ،ارائه خدمات به جامعه هدف، برگزاری آموزش در راستای آگاه‌سازی و ارتقاء سطح علمی و آگاهی والدین و جوانان ارائه نمود.

بخشدار مرکزی نیز با اعلام آمادگی در رابطه با حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی در این خصوص قول مساعدت و همکاری داد.

وی افزود: ما در حد توان جهت ارائه خدمات به قشر نیازمند و محروم و جامعه هدف بهزیستی شهرستان از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد و در کنار بهزیستی شهرستان خواهیم بود.

گفتنی است؛ رییس شورای اسلامی شهرستان نیز ضمن سپاس از تلاش مددکاران ، همراهی ،مشارکت و همدلی همیشگی خیرین با بهزیستی را لازمه رفع چالش ها دانست.

کد خبر 84976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد