آغاز برنامه های بزرگداشت هفته بهزیستی در اداره کل بهزیستی فارس

همزمان با آغازین روز از هفته بهزیستی با شعار برای مردم برای به زیستن محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس در مصاحبه رادیویی با برنامه سلام کاکو ضمن توضیح حوزه خدمات و فعالیت های بهزیستی فارس به جامعه هدف و عموم مردم برنامه های پیش رو در هفته بهزیستی را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

همزمان با آغازین روز از هفته بهزیستی با شعار برای مردم برای به زیستن محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس در مصاحبه رادیویی با برنامه سلام کاکو ضمن توضیح حوزه خدمات و فعالیت های بهزیستی فارس به جامعه هدف و عموم مردم برنامه های پیش  رو در هفته بهزیستی را تشریح کرد.

در ادامه مدیر کل,اعضای شورای معاونین و کارکنان بهزیستی فارس  پیرو هماهنگی با تولیت آستان مقدس شاهچراغ  و حضور در رواق دارالذکر  ,ضمن زیارت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع)به ادای احترام و گلباران قبور مطهر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) پرداختند.

نشست خبری مدیر کل و معاونین بهزیستی فارس با خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن سردار سلیمانی ادتاره کل بهزیستی فارس به منظور تبیین عملکرد ها برنامه بعدی اجرا شده در این روز است.

انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل بهزیستی فارس با اداره کل کتابخانه های فارس جهت هم افزایی و بهره مندی جامعه هدف نیز دردفتر مدیر کل بهزیستی فارس انجام شد.

آغاز مسابقات ورزشی کارکنان بهزیستی فارس و بازدید از منزل جامعه هدف جهت بررسی چالش های ایشان از دیگر برنامه های مدیر کل و معاونین بهزیستی فارس در اولین روز از هفته بهزیستی است.

کد خبر 84237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد