برگزاری کمیته قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بهزیستی کردستان

در راستای سیاست های کلی جمعیت و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، کمیته جوانی جمعیت بهزیستی استان با حضور مدیرکل، معاونین و مسئولین در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان : حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان، به موارد مختلفی اشاره و حسب نظرحاضرین مواردی را برای تصویب اعلام و اقدامات انجام شده در حوزه بهزیستی را مهم و تاثیرگذار اعلام کرد و گفت:اقدامات بهزیستی در حوزه پیشگیری از معلولیت‌ها و با برگزاری کارگاههای آموزشی به داشتن جمعیت سالم خواهد انجامید.

وی افزود: اینک در مرحله بحران قرار داریم که اگر به این مرحله فائق نیاییم، کشور ما تبدیل به ابر بحران خواهد شد.

وی تشریح کرد: در جامعه ایرانی، داشتن فرزند در نهاد مقدس خانواده و جمعیت جوان بسیار ارزشمند است به گونه ای که نگرش مردم نسبت به فرزند آوری در مقایسه با ادوار گذشته بیشتر شده است.

در ادامه جلسه فاطمه محمدی دبیر کمیته جوانی جمعیت، ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل و همکاری ایشان در پیشبرد اهداف کمیته جوانی جمعیت گزارشی از اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: در راستای تحقق اهداف جوانی جمعیت باید متمایز به موضوع بپردازیم.

وی گفت: تاکنون در حوزه ی جوانی جمعیت بیشتر به خطرات کاهش جمعیت و بحران پیری و اینکه در کجای این بحران هستیم پرداختیم و برای خارج شدن از این بحران نباید تک بعدی عمل کنیم.

فاطمه محمدی گفت: این جلسه باهدف تصمیم گیری در حوزه موارد مربوط به فرزندآوری استان و ترغیب جامعه به فرزندآوری تشکیل شده است.
 

کد خبر 83754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد