نشست هم اندیشی کارگروه طرح فرزندان امام در کردستان

نشست هم اندیشی کارگروه طرح فرزندان امام با حضور مدیرکل بهزیستی کردستان ، معاون حوزه علمیه استان ، مدرس طرح ، معاون امور اجتماعی و مسئول امور فرهنگی در اداره کل بهزیستی کردستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان : طرح فرزندان امام به همت حوزه های علمیه استان کردستان و بهزیستی استان جهت تقویت باورهای دینی در کودکان و نوجوانان و حل آسیب های اجتماعی برگزار می گردد .این طرح به مدت سه سال تحصیلی برای فرزندان مقیم در مراکز شبه خانواده در مقاطع سنی 13تا18سال اجرا می شود.

حسین رسولی مدیرکل بهزیستی کردستان گفت : در تفاهم نامه ای  که ما بین حوزه علمیه استان کردستان و بهزیستی مقرر شده است ، باید از ظرفیت های  مراکز در جهت ترویج الگوهای مناسب برای  کودکان و نوجوانان و کمک به حل آسیب های اجتماعی در این گروه سنی استفاده شود .

وی افزود :مجریان استانی این طرح معاونت امور اجتماعی و شورای فرهنگی بهزیستی استان و معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان هستند و مدیران و مربیان مراکز شبه خانواده و مبلغان حوزه علمیه ، اجرای میدانی طرح را به عهده دارند.

در این جلسه  انور مجیدی مسئول امور فرهنگی بهزیستی کردستان ضمن تشریح شیوه نامه اجرای طرح و معرفی مدرس طرح (ماموستا مختار فرجی )  بر اهمیت ارتباط مدرسین با  فرزندان مقیم در مراکز شبه خانواده  تاکید کرد

کد خبر 83667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد