دهگلان/برگزاری جلسه آموزشی بهبود یافته گان متقاضی تسهیلات

به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر جلسه آموزشی بهبود یافتگان در سالن جلسات اداره بهزیستی با حضور ۳۵ نفر از بهبودیافتگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان : در ابتدا قربانعلی رسولی رئیس بهزیستی شهرستان دهگلان با تبریک این هفته گفت : هدف از تشکیل جلسه تشریح فعالیت های اداره و انجمن NA می باشد.

وی افزود: در زمینه ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف و بهبودیافتگان در زمانی که فرد در کمپ به سر می‌برد خانواده فرد حمایت می‌شوند و بعد از پاکی و بازگشت فرد به خانواده و جامعه، ارائه تسهیلات اشتغال زایی در اولویت است تا در ادامه زندگی خانواده یاریگر باشیم.

در ادامه جوانمردی مسول روابط عمومی انجمن NA گفت : انجمن جهانی بوده و از سال ۱۳۶۹ وارد ایران شده است ودر۱۴۲ کشور فعالیت دارد.

وی در ادامه گفت : شهرستان دهگلان دارای ۴گروه بهبودی میباشد وجلسات به طورمرتب برگزار می‌شود. جوانمردی رمز موفقیت انجمن را اهمیت دادن به فرد تازه وارد نام برد و ادامه داد؛ شور و شوق میان اعضا خوب است و موجب همدلی می‌شود. شرکت کنندگان در جلسه که از اعضای انجمن بودند به بیان نظرات و تجربه های خود پرداختند و اولین ومهمترین اقدام بعد از رهایی را عضویت در انجمن دانستند و همگی مانند یک خانواده درکنار هم لحظات خوب و مفیدی را می گذرانند.

منبع:روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان

کد خبر 82733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد