برگزاری ضیافت شام در راستای اجرای برنامه های فرهنگی(جهاد تبیین) در مریوان

ضیافت شام در راستای اجرای برنامه های فرهنگی جهاد تبیین با حضور فرماندارمریوان ، مدیر کل محترم بهزیستی استان کردستان و مسئول امور فرهنگی و نهی از منکر اداره کل بهزیستی به همراه همه پرسنل اداره بهزیستی مریوان وخانواده هایشان در مجتمع فرهنگی رفاهی شهید بروجردی در شهرستان مریوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، اسماعیل احمدی فرماندار مریوان ضمن خیرمقدم و تشکر از مدیرکل بهزیستی وهمچنین رئیس اداره بهزیستی مریوان بیان کرد: که برگزاری اینچنین مراسماتی در راستای فرهنگ و نشاط و رفاه پرسنل برای هر دستگاهی ضروری بوده و امیدواریم سایر وستگاهها هم اینچنین برنامه های مفیدی را جهت رفاه پرسنل خود برگزار کنند.

در ادامه حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان کردستان، ضمن خیر مقدم و تشکر از رئیس اداره بهزیستی مریوان، به تشریح فعالیت های بهزیستی در همه واحدها پرداخت و بیان کردکه؛ پرسنل خدوم بهزیستی با دل و جان در برخورد با مددجویان تحت پوشش برخورد کرده و نیازهای این عزیزان را در حد توان و قانون برآورده می کنند.

در ادامه با اجرای برنامه های فرهنگی شامل برگزاری مسابقه در بین خانواده های پرسنل بهزیستی مریوان و خواندن سرود همراه با دف نوازی توسط گروه بانوان مددجوی تحت پوشش،برنامه با صرف شام و میوه به پایان رسید. منبع:روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان

کد خبر 82097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد