سروآباد/سرکشی و پیگیری مناسب سازی اماکن و ادارت سطح شهر

بازدید و سرکشی از اماکن و چندین اداره سطح شهر سروآباد از جمله:اداره منابع طبیعی،بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره دامپزشکی،میراث فرهنگی و صنایع دستی و کانون پرورش فکری کودکان با حضور سلیمانی مسئول بهزیستی سروآباد و جوانمردی کارشناس مناسب سازی اداره بهزیستی سروآباد،به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان : در این بازدید و سرکشی ابتدا مسئول و کارشناس اداره بهزیستی به همراه مسئولین ادارات از نمای فیزیکی ساختمانها دیدن کردن و نکات لازم را در خصوص اجرای طرح مناسب سازی در ادارات مربوطه خاطرنشان کردند.

پس از بازدید میدانی و فیزیکی از ادارات،جلسه ای جهت تبادل نظر و بیان مشکلات در ادارات مذکور با حضور طرفین(بهزیستی و اداره مربوطه) برگزار شد و درآن جلسات پس از تبادل نظر و بیان دیدگاهها و اهمیت مناسب سازی در معماریهای جدید و لزوم اجرایی کردن این مهم بدلیل رعایت حقوق شهروندی،اشاره شد.

در پایان پس از بحث و تبادل نظرهای لازم و توجیه کردن ادارات مذکور از اهمیت و ضرورت این طرح،مسئولین ادارات قول مساعد در خصوص اجرایی کردن مناسب سازی معابر ادارت خود را دادند و از توجیهات و پیگیرییهای اداره بهزیستی هم تشکر و قدردانی کردند.

کد خبر 81523

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد