نشست هم اندیشی معاون توانبخشی بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان تهران

 نشست هم اندیشی معاون توانبخشی بهزیستی کشور به همراه مدیران کل دفاتر روزانه و شبانه روزی و توانمندسازی معلولین کشور با مدیر کل و معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی استان تهران؛ فاطمه عباسی معاون توانبخشی بهزیستی کشور به همراه مدیران کل مراکز شبانه روزی، روزانه و توانمند سازی معلولین طی نشستی با محمد نصیری مدیرکل و یوسف رضایی معاون توانبخشی و کارشناسان مسئول اداره کل بهزیستی استان تهران خدمات، ظرفیت ها و چالش های پیش روی استان تهران را مورد بحث و بررسی قرار داد.
محمد نصیری در ابتدای جلسه با شرحی از آمار و عملکرد سال گذشته و سه ماهه سال جاری گزارشی از وضع موجود استان در حوزه های سالمندان، مراکز شبانه روزی معلولین ذهنی، مراکز روزانه، ستاد پذیرش گروه های هدف و ظرفیت های مورد نیاز  ارائه کرد.

در این نشست پس از بحث و تبادل نظر و بررسی چالش های موجود رامین رضایی مدیرکل دفتر امور مراکز روزانه و توانپزشکی، فریده باغعلی شاهی مدیرکل دفتر امور مراکز مراقبتی و شبانه روزی معلولین و سالمندان،  رویا حبیبی سرپرست امور توانمندسازی معلولین ضمن تبیین برنامه های سازمان توضیحات و راهکارهایی را برای حل و فصل چالش های موجود و پیگیری افزایش ظرفیت ها ارائه دادند.
در پایان مقرر شد ظرفیت اسمی و ظرفیت واقعی مراکز تابعه پایش و یکسان سازی شوند. همچنین کلیه خدمات و سامانه ها در قالب دولت الکترونیک آنلاین شده و اطلاعات و کلیه دسترسی ها بروز و قابل گزارش گیری در لحظه شوند.
گفتنی است  در حال حاضر ۱۸۷ مرکز شبانه روزی در حوزه معاونت توانبخشی در سطح بهزیستی استان تهران فعالیت دارند.

کد خبر 81478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد