پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی ( ره ) و قیام خونین 15 خرداد 

دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران در پیامی سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و یاد شهدای قیام خونین 15 خرداد را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام به شرح ذیل است :
بسمه تعالی

چهاردهم خرداد ماه، سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور بزرگ مردی که به پشتوانه ایمان و اعتقاد خویش و با سلوک علمـی و عملی خود، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و با تکیه بر باور درونی و با تاسی از فرهنگ عظیم ولایی و نبوی بر بلندای تاریخ ایران سرود فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.

 امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است، مجتهدی عالم، سیاستمداری محبوب و رهبری عادل که با " ایثار، اقتدار و صلابت" اسلام ناب محمدی را چون چشمه ای زلال و نورانی در جهان احیا کرد و امید و روشنی را در دل ستم دیدگان متبلور ساخت. بی تردید فقدان آن امام همام برای ملت قدر شناس ایران ضایعه ای جبران ناپذیر خواهد بود.

همچنین قیام خونین و تاریخ ساز مردم در 15 خرداد سال 1342، نقطه عطفی را در تاریخ مبارزات سیاسی ملت سلحشور و آزادی خواه ایران علیه استعمار و استبداد ستمشاهی رقم زد که نشان از روحیه مردان و زنان بزرگ و خداشناسی بود که توانستند با رهبری حضرت امام خمینی (ره)،عظیم‌ترین حماسه مردمی را با خلق حکومت دینی برخاسته از اراده مردم طراحی و پایه‌گذاری نمایند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی مازندران و همکاران گرانقدر خود، فرا رسیدن سالروز رحلت ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) را به حضور تمامی رهروان ولایت تسلیت و  تعزیت عرض نموده  و امید است با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش تلاش نماییم.

دکتر فریبا بریمانی 

مدیر کل بهزیستی مازندران 

کد خبر 81080

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد