برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران بانک های عامل با موضوع تسهیلات تبصره ۱۸

مدیرکل بهزیستی استان از هم افزایی و تعامل با بانک های عامل در پرداخت تسهیلات جزء ۴ بند الف تبصره ۱۸ به ولی نعمتان تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، جلسه هماهنگی با مدیران بانک های عامل با حضور مدیرکل و معاون امور مشارکتهای مردمی بهزیستی استان برگزار گردید.

در این نشست حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۳۷۹ میلیارد ریال از محل بند ب تبصره ۱۶ به استان اختصاص یافته بود با تلاش و اهتمام همکاران بهزیستی و تعامل مناسب با بانکهای عامل مبلغ ۱۰۲۰ میلیارد ریال جذب گردید.

 مدیرکل بهزیستی استان خاطر نشان ساخت: در سال گذشته از مبلغ مذکور میزان ۱۰۹۸ میلیارد  ریال به بانک های عامل تخصیص یافته بود که مبلغ ۱۰۱۴ میلیارد ریال آن  معادل ۹۲%  اعتبار تخصیصی جذب شد.

 رضایی اضافه نمود: در سال ۱۴۰۱ از محل بند ب تبصره ۱۶ برای ۱۰۷۸ نفر زمینه اشتغال و توانمندی اقتصادی و مالی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ از محل جزء ۴ بند الف تبصره ۱۸ مبلغ ۶۹۰ میلیارد ریال برای بهزیستی استان ابلاغ شده است که امیدواریم با همکاری و تعامل مناسب با بانک های عامل امکان جذب هرچه بیشتر اعتبارات و اشتغالزایی ولی نعمتان تحت پوشش مهیا گردد.

 گفتنی است در پایان به پاس خدمات و تلاشهای بانکهای عامل همکاری کننده در پرداخت تسهیلات به جامعه هدف بهزیستی استان با اهدای لوح سپاس قدردانی گردید.

کد خبر 81071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد