دیدار رئیس بهزیستی سروآباد با شاعر و نویسنده فاخر تحت پوشش بهزیستی

رئیس بهزیستی سروآباد با شاعره بزرگ کردستان در اولین روز از خرداد ماه سال ۱۴۰۲ به مناسبت دهه کرامت و روز دختر در محل اداره بهزیستی شهرستان سروآباد دیدار و گفتگو کردند

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان :

رییس اداره بهزیستیسروآباد با توانخواه موفق و خوش قریحه ،خانم آمنه رحیمی دیار کرد

آمنه رحیمی اهل و ساکن شهر اورامان و از توانخواهان (شنوایی)تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان سروآباد میباشند. ایشان در عرصه ادبیات(شاعری و نویسندگی) فردی توانا و بسیار با استعداد هستند و آثاری مکتوب در این زمینه دارند.

نام شاعری و تخلص شعرایشان(ژوان)است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان ضمن خیر مقدم به این مهمان ارجمند و تبریک دهه کرامت و روز دختر،ایشان را از افتخارات و سرمایه منطقه خواندند و اظهار داشتند:  با استعداد و تواناییهایی که در قلم ایشان دیده می شود امیدواریم در سطح ملی و جامعه بزرگ بهزیستی هم همچو ستاره یی درخشان بدرخشند و سازمان قدرشناس استعداد و نبوغ شما باشد.

در ادامه آمنه رحیمی(ژوان)هم ضمن تقدیر و تشکر از دعوت اداره بهزیستی به بیان درددلهای خود پرداختند و از جایگاه و احترامی که در بین مردم و محافل ادبی دارند ابراز رضایت کردند .

در پایان اظهار داشتند به حمایت هرچه بیشتر سازمان بهزیستی و سایر ارگانهای فرهنگی،برای نشر آثار خود دارند و امیدوار بودند که این مهم به تحقق بپیوندد.

کد خبر 80023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد