پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)

دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان مازندران طی پیامی سالروز شهادت مظلومانه صادق آل محمد علیه السلام و مؤسس مذهب تشیع را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا جعفر بن محمد الصادق

 امام جعفر صادق (ع) در عصر خویش با جهاد علمی و تربیت شاگردان بیشمار و نشر فرهنگ ناب اسلامی، شبهات و انحرافات ایجاد شده در آن زمان را از بین برد و در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخ گهربار اسلام، برای تبیین جایگاه امامت، سال‌ها تبعید و اسارت را به جان خریدند و با بیان بلیغ و کلام فصیح خویش راه را بر توطئه دشمنان دین بسته و با تربیت شاگردانی شایسته،بقاء و استمرار دین مبین اسلام را تضمین کردند.

ششمین شمع روشنگر و وصی پیغمبر (ص) که دوران ۳۴ ساله امامتش، فرصتی طلایی بود تا تشنه کامانِ معارفِ نابِ الهی از سرچشمه زلال وحی سیراب شوند. او که به حق برجسته‌ترین وارث گنجینه علوم نبوی بود و با منطق استوار و علم سرشارش نور امید را در دل‌های خسته شیعیان روشن نمود.  

اینجانب فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) را بر محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رهروان راستینش و کارکنان و خانواده بزرگ بهزیستی مازندران تسلیت عرض می نمایم. امید است مسلمانان و شیعیان جهان بتوانند در پرتو وحدت و آگاهی برگرفته از تعالیم ارزشمند بزرگ پرچمدار شیعه راستین علوی، صادق آل محمد(ص) آینده ای نوید بخش را برای امت اسلامی رقم زده و همواره در مسیر حق و حقیقت حرکت کنند.

دکتر فریبا بریمانی

مدیر کل بهزیستی مازندران

کد خبر 79553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد