ملارد | بازدید مسئولین از مرکز درمان و نگهداری اخوان

سهیل غلامی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ملارد به همراه داود فهیم راد سرپرست بهزیستی و نمایندگانی از شبکه بهداشت و درمان، مبارزه با موارد مخدر و... به منظور نحوه خدمات رسانی، بررسی مشکلات پیش رو و موارد مورد نظر از مرکز درمان و نگهداری معتادین متجاهر اخوان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس بهزیستی شهرستان ملارد با توضیح اینکه در حال حاضر بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ بیمار برای درمان در این مرکز نگهداری می شوند گفت: با توجه به اینکه این بیماران مدت زمان ۳ الی ۶ ماه را در این مرکز می گذرانند موارد و مشکلات بسیاری پیش روی مدیریت مرکز و بهزیستی به جهت نظارت وجود داشته که با همراهی و همکاری مسئولین شهرستانی و ارگانهای دیگر این مسائل تا حدود بسیاری مرتفع شده است.

ملارد | بازدید مسئولین از مرکز درمان و نگهداری اخوان

 وی ضمن تشکر از همراهی مسئولین در بازدید از کارگاه های آموزشی گفت: یکی از مهمترین برنامه های در نظر گرفته شده در خصوص بیماران مقیم مرکز راه اندازی کلاس های آموزشی و حرفه آموزی با کمک سازمان فنی و حرفه ای است تا افراد با قرار گرفتن در محیط کارگاهی ضمن یادگیری یک حرفه با دریافت مدرک معتبر پس از ترخیص از مرکز جذب بازار کار شده و شرایط خود را تا حدودی تغییر دهند.

ملارد | بازدید مسئولین از مرکز درمان و نگهداری اخوان


داود فهیم راد با تاکید بر اصل ارائه خدمات تخصصی توسط کارشناسان و مددکاران گفت: از سال پیش تاکنون نیز طرح مدیریت مورد در این مرکز اجرا شده که با ارائه خدمات مددکاری و پیگیری های مستمر نتایج بسیار خوبی در خصوص خانواده بیماران و مشکلات آنها حاصل گردیده است.

ملارد | بازدید مسئولین از مرکز درمان و نگهداری اخوان

کد خبر 79220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد