به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین دکتر دهباشی پور صبح امروز (چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه) طی حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری قزوین، با تعدادی از شهروندان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) گفتوگو و مسائل و مشکلات آنان را پیگیری کرد.
سامانه تلفنی ۱۱۱ یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور است که هر یک از آحاد مردم میتوانند ایدهها، پیشنهادها، انتقادها، شکایتها و درخواستهای خود از دولت و دستگاههای اجرایی را با آن مطرح کنند.
هدف از راهاندازی این سامانه، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاههای اجرایی است.
ارتقا و توسعه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (۱۱۱) که از ضریب نفوذ بالایی در دستگاههای اجرایی برخوردار است، با اصلاح رویکردهای خدمترسانی در راستای استقرار میز خدمت، گام مهمی را در تسهیل شرایط تعاملات و پاسخگویی صحیح متناسب با شأن مردم برداشته است.
مدیر کل بهزیستی استان قزوین با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری، از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به سؤالات و درخواستهای تعدادی از شهروندان پاسخ داد
کد خبر 78832
نظر شما