اطلاعیه نحوه پیگیری شکایات مردمی در خصوص موسسات و مراکز غیردولتی بهزیستی خوزستان

هم استانیهای عزیز می توانند از طریق زیر، شکایات خود را از موسسات و مراکز غیر دولتی بهزیستی پیگیری نمایند.

به اطلاع عموم هم استانی های عزیز می رساند چنانچه از نحوه خدمات دهی موسسات  و مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی شکایتی دارند می توانند شکایت خود را به صورت کتبی یا شفاهی به حوزه بازرسی و پاسخگویی به شکایات اداره کل بهزیستی استان خوزستان واقع در اهواز،کیانپارس ،خیابان اسفند غربی،فاز یک  و بهزیستی شهرستانها تحویل و یا از طریق سامانه دیدبان (نظارت مردمی سازمان بهزیستی )به شماره ۱۴۸۲ پیگیری نمایند.

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان

کد خبر 78528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد