آیین تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی مازندران برگزار شد

آیین تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی مازندران با حضور دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی، مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه خدمت رسانی به جامعه هدف و ایجاد رضایتمندی آنان از مهمترین اهداف بهزیستی است، گفت: افراد شاغل در بهزیستی افرادی متخصص، فعال و با انگیزه هستندکه با عشق و علاقه در رفع مشکلات جامعه هدف تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه کار در روابط عمومی به صورت شبانه روزی است، افزود: روابط عمومی آینه سازمان است که در ارتباط موثر بین سازمان و جامعه هدف نقش بسزایی دارد و با توجه به رسالت خطیر سازمان بهزیستی و بهره مندی از دانش ارتباطی، سازمان را برای رسیدن به اهداف بلند مدت  و موفقیت های لازم همراهی  می نمایند.

دکتر بریمانی با تاکید براینکه اخلاق باید سرلوحه کارها قرار گیرد، ادامه داد: کار برای جامعه هدف موجب برکت و گره گشایی در زندگی می شود و امیدواریم ما بتوانیم خدمتگذاران خوبی برای جامعه هدف باشیم.

دکتر بریمانی کار در بهزیستی را بسیار دشوار دانست و گفت: مسوولان باید امانت دار خوبی برای مردم باشند و برای رفع مشکلات جامعه هدف بیش از پیش تلاش کنند.

شایان ذکر است؛ در این مراسم از خدمات زینب دلیلی مسوول روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی مازندران تقدیر و با حکم دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران عباس رسولی به عنوان سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی مازندران منصوب شد.

کد خبر 75054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد