تئاتر زمینه‌ساز حضور افراد دارای معلولیت در جامعه است

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: تئاتر زمینه‌ساز حضور معلولان در جامعه است و امیدواریم مسئولان زمینه‌ساز پویایی، رشد و تعالی معلولان در جامعه باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ روح‌الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در آیین اختتامیه ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت کاسپین که به میزبانی استان مازندران در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امام حسین (ع) با شهادت خود و یارانش برای بشریت معیار حق و تمایز از باطل را مشخص کرد و در تاریخ درس عزت و آزادگی را به ودیعه گذاشت.

وی به پیوند ایرانیان با هنرنمایشی قبل و بعد از اسلام اشاره کرد و گفت: هنرمندانی که باوجود معلولیت در این جشنواره هنرنمایی و پیام جامعه بهزیستی را تبیین می‌کنند به‌راستی درس اراده و خودباوری را به جامعه منتقل می‌کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: تئاتر، نمایش و هنر از گذشته با ایرانیان بوده و هنرمندانی که شادی، درد و رنج جامعه را در کنار بیان آداب‌ و رسوم با هنرنمایی خود به نمایش می‌گذارند، برای ما ارزشمند هستند.
سلگی خاطرنشان کرد: هنر تعزیه پیام عدالت‌خواهانه امام حسین (ع) را در قالب نمایش نشان داده است و ایرانیان از گذشته‌ی دور تمام هنر خود را در قالب تعزیه به نمایش گذاشته و پیام رسای عدالت‌خواهانه و آزادی‌خواهانه اباعبدالله الحسین (ع) را با نمایش تبیین و ماندگار کرده‌اند.
وی افزود: هنر نمایش و تئاتر بسیار ارزشمند است و پیام شما هنرمندان دارای معلولیت این است که معلولیت، محدودیت نیست و ما توان رسیدن به پیچیده‌ترین حرفه‌ها را داریم که تئاتر سمبل هنر است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: حضور هنرمندان دارای معلولیت در چنین گردهمایی‌هایی این پیام را به مسئولان می‌رساند که باید بسترهای تعالی، رشد و حضور درخشان شما در جامعه را فراهم کنند.
سلگی یادآور شد: خوشحالیم که در استان مازندران میزبان هنرمندان دارای معلولیت بودیم و مفتخریم که زمینه‌های رشد و تعالی برای افراد دارای معلولیت توسط مسئولان فراهم شود و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: با تمام قوت در خدمت جامعه‌ی بزرگ بهزیستی خواهیم بود و تلاش برای رفع دغدغه‌های این خانواده‌ی بزرگ در دستور کار است.

کد خبر 74671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد