نمایش «بوی خوش رز» میزبان سالمندان مازندرانی

همزمان با برگزاری ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت کاسپین که به میزبانی مازندران در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر در حال اجراست، تئاتر محیطی «بوی خوش رز» با حضور سالمندان مازندران به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ نمایش «بوی خوش رز» در حالی میزبان سالمندان مازندرانی در جشنواره تئاتر معلولان بود که سالمندان بر ادامه این روند و برگزاری نمایش و تئاتر خیابانی و محیطی و افزایش نشاط و شادی و روحیه بخشی در جامعه تأکید کردند.
ریحانه جباری از شهرستان گنبد استان گلستان به‌عنوان‌ کارگردان تئاتر خیابانی «بوی خوش رز» درباره موضوع این تئاتر گفت: این تئاتر در رابطه با عده‌ای افراد دارای معلولیت نابینایی است که برای روز جهانی عصای سفید دورهم جمع شده‌اند، در این‌ بین با آقایی که دارای معلولیت حرکتی و دارای ویلچر است دچار مشکل و دچار تنش می‌شوند و ادامه‌ی داستان...
وی با بیان اینکه در این نمایش ۲۰ دقیقه‌ای حدود ۱۲ نفر (۴ نفر از آقایان و ۸ نفر از بانوان دارای معلولیت) به ایفای نقش می‌پردازند افزود: بازیگران نمایش تئاتر خیابانی «بوی خوش رز» در این اثر نمایشی دغدغه‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند.
جباری گفت: درواقع این نمایش خیابانی به بیان مشکلات و چالش‌های افراد دارای معلولیت می‌پردازد و به این مسئله توجه دارد که افراد دارای معلولیت در جامعه با محدودیت‌هایی مواجه هستند، ولی این محدودیت‌ها نمی‌تواند مانع پیشرفت و رسیدن آنان به هدف خود شود.

کد خبر 74516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد