تماشای نمایش‌های «جشنواره کاسپین» برای عموم آزاد است

دبیر جشنواره تئاتر معلولان ‌مازندران گفت: نمایش تئاتر افراد دارای معلولیت در سومین روز از برگزاری ششمین جشنواره‌ تئاتر منطقه‌ای افراد دارای معلولیت کاسپین برای عموم آزاد است و افراد با حضور در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر می‌توانند از نزدیک با این نمایش‌ها و توانمندی افراد دارای معلولیت آشنا شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ علی خامه ور معاون توانبخشی و دبیر ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت کاسپین که به میزبانی مازندران در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر در حال برگزاری است در حاشیه‌ی این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره با افتتاحیه، اجرای محیطی، صحنه‌ای و کارگاه تخصصی تئاتر در حال برگزاری است.
وی اظهار داشت: در روز دوم این جشنواره نمایش‌های محیطی و صحنه‌ای به اجرا درآمد و اجراهای محیطی این جشنواره در پردیس دانشگاه مازندران در مقابل ساختمان دانشکده علوم انسانی، اجتماعی، دانشکده زبان فارسی و زبان های خارجی برگزار که با استقبال دانشجویان و اساتید روبرو شد.
وی افزود: تلاش برای عمومی کردن نمایش‌های این جشنواره مورد تأکید جدی ماست، به همین منظور در دومین روز از اجرای نمایش‌ها شاهد حضور دانش آموزان شهرستان بابلسر در اجرای نمایش صحنه‌ای «سفر خربزه‌ای» بودیم و همچنین با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تئاترهای محیطی در درب ورودی دانشگاه بابلسر به اجرا گذاشته می‌شود تا اکران عمومی این نمایش‌ها تبلور توانمندی افراد دارای معلولیت در بتن جامعه باشد.
خامه ور در پایان بیان داشت: تلاش داریم تا افراد مراکز روزانه توانبخشی و خانواده و مراکز مثبت زندگی به همراه خانواده‌ها از شهرستان‌های اطراف در اجرای این نمایش‌ها حضور یافته و از نزدیک با توانمندی توانخواهان آشنا شوند.

کد خبر 74460

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد