بیانیه انجمن معلولین ضایعه نخاعی استان مازندران به مناسبت ۲۲ بهمن

انجمن معلولین ضایعه نخاعی استان مازندران به مناسبت ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم

جشن چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی در حالی گرامی داشته می شود که ۴۴ سال همراهی و پایمردی مردم بزرگ و شریف ایران اسلامی در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها را شاهد بوده‌ایم، مردمی که قدر داشته‌های خود را از استقلال، عزت، آزادی و حکومت مردم سالاری دینی می دانند و با اقتدار، در مقابل همه زیاده خواهی ها مقاومت نموده و پای انقلاب بزرگ خود ایستاده اند و از آن محافظت کرده اند.
یوم الله ۲۲ بهمن یادآور ایامی‌ست که در هندسه قدرت، ایران را به قدرت بزرگ منطقه‌ای و تاثیر گذار در عرصه جهانی و بین‌المللی قرار داد و فرصت دوباره ای برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری و همه ارزش‌های بلند انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم نمود و بار دیگر پاسخ محکمی به زیاده خواهی ‌ها ، دشمنی‌ها و تهدیدهای بدخواهان این ملت شریف خواهد بود .
بدین‌وسیله ضمن تبریک این ایام نورانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثارگران پرافتخار، از شما معلولین ضایعه نخاعی ساری برای حضور در این جشن بزرگ دعوت بعمل می‌آید تا با حضور سبزتان مشتی محکم و پرافتخار در کنار یکدیگر، جشن عزت‌مندی و سربلندی ایران اسلامی را گرامی بداریم.
راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در ساری، ساعت ۹:۳۰ از میدان ساعت به سمت میدان امام ساری برگزار می‌شود.
بدین منظور از شما معلولین ضایعه نخاعی ساری برای شرکت در این راهپیمایی شکوه‌مند دعوت به عمل می‌آید تا با حضور سبزتان مشت محکمی بر دهان دشمنان این انقلاب باشید.
روابط عمومی انجمن معلولین ضایعه نخاعی استان مازندران

کد خبر 73790

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد