بیانیه مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت ۲۲ بهمن

مدیر کل بهزیستی مازندران در آستانه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از آحاد مردم عزیز ، کارکنان و جامعه هدف بهزیستی مازندران خواست تا با شرکت یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله ۲۲ بهمن روز شکست استکبار جهانی در برابر  ایران اسلامی است و حضور حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نمایش اتحاد و اقتدار ، حفظ و تقویت وحدت میان مردم و مسئولان نظام  خواهد بود.

ملت همیشه در صحنه و بیدار ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ضمن حمایت از آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهدا، مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد کوبید و نقشه‌های شوم آنها را نقش بر آب خواهد کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تکریم روح بلند بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، ایام فرخنده دهه فجر را تبریک عرض نموده و اطمینان دارم که آحاد مردم عزیز کشورمان با قدم‌های استوار و شرکت یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر نشان خواهند داد فداکارانه بر عهد و پیمان خود با شهدای والامقام و امام بزرگوار وفادار بوده و در هیچ شرایطی در برابر زورگویان عالم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های آن دست نخواهند کشید.

کارکنان و جامعه هدف بهزیستی استان مازندران نیز همراه ، همدل و هم زبان با ملت شریف ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت میکنند و ندای عزت ، سربلندی ، وحدت ، مقاومت و مبارزه با دشمنان اسلام و ایران را سر خواهند داد. 
این جشن بی بدیل بر همگان خجسته باد . 

دکتر بریمانی
 مدیر کل بهزیستی مازندران

کد خبر 73748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد