آملI امام جمعه شهر آمل از مرکز توانبخشی معلولان ذهنی دختران بالای 14 سال فجر بازدید کرد

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبیان امام جمعه شهر آمل با همراهی اسفندیاریان رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل از مرکز توانبخشی معلولان ذهنی دختران بالای 14 سال فجر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آمل؛  اسفندیاریان ضمن  خیر مقدم خلاصه گزارشی از روند ارائه خدمات اشاره و گفت : نوع مدیریت این مرکز هیات امنایی و از طریق حمایت بهزیستی و خیرین به معلولین ذهنی خدمات رسانی می شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل همچنین خاطرنشان کرد: ارائه خدمات توانبخشی فعال شامل ، فیزیوتراپی ، کاردرمانی ، روانشناسی و گفتار درمانی بوده و از حمایت‌های ائمه جمعه شهرستان، در جهت پشتیبانی از جامعه هدف بهزیستی تقدیر و تشکر نمود.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبیان با بیان اینکه خدمت به افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی سبب توفیق کارکنان و خانواده آنان خواهد شد، گفت: توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان بهزیستی و فراهم نمودن زمینه بازاریابی، حذف واسطه‌ها و ایجاد عرصه ارائه مطلوب برای تولیدات و صنایع دستی افراد دارای معلولیت و رونق بخشیدن به کسب و کار این افراد با اهتمام بیشتری دنبال شود.

امام جمعه شهر آمل با تاکید بر ضرورت همکاری و مشارکت مسوولین، بر پیگیری اقدامات پیشگیری از معلولیت ها، آسیب‌های اجتماعی و آموزشی و اطلاع‌رسانی بیشتر در سطح شهرستان با جدیت بیشتر تاکید نمود.

کد خبر 73349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد