به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ناصر چاووشی با بیان اینکه، اهمیت کار روابط عمومی همیشه برجسته و ویژه بوده است، گفت: نبض رسانه در سازمانها در دست روابط عمومی است و امید است این نشستها فرصتهای بیشتری برای آشنایی دستگاهها با یکدیگر فراهم شود.
وی فاصله گرفتن مردم از رسانههای رسمی را از علل جنگ ترکیبی و شناختی کشور عنوان کرد و افزود: افزایش استفاده از رسانههای غیررسمی و بی اطلاعی مردم نیز از دلایل شرایط موجود در کشور است.
سرپرست بهزیستی استان اصفهان تاکید کرد: نقش روابط عمومیها در انعکاس فعالیتها بسیار حائز اهمیت بوده اما هنوز با تلاش و خدمترسانی شبانهروزی به جامعه هدف، خدمات بهزیستی ناشناخته مانده است که این فعالیتها در فضای رسانه و افکار عمومی کمتر دیده میشود لذا شایسته است روابطعمومیها نسبت به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.
چاووشی گفت: روابط عمومی امروز با روابط عمومی پنج سال قبل نه از لحاظ اهمیت بلکه از لحاظ سختی کار متفاوت شده است
وی خاطرنشان کرد: هنر روابط عمومی این است که هنرمندانه و مبتنی بر شناخت دقیق از مخاطب و جامعه با بهره گیری از ابزارهای جدید و نوین ارتباطی، فعالیتها را منعکس کند.
سرپرست بهزیستی استان اصفهان با اشاره به یک خطای راهبردی در روابط عمومیها ادامه داد: یک خطای راهبردی در روابط عمومیها وجود دارد این است که؛ به جای اینکه سوژه؛ فعالیت و خدمات باشد، اقدامات مدیران است. اما مخاطب این را نمیپسندد و حتی واکنش منفی در پی دارد.
چاووشی تاکید کرد: البته این نکته به معنای حذف صد درصدی نیست چرا که مدیر یک مجموعه نماد آن بوده که فعالیتها با او بروز و ظهور پیدا میکند ولی محدود شدن به مدیر یک خطای استراتژیک است. لذا باید بتوان ظریف و هنرمندانه فعالیتها را منعکس کرد و برای جامعه به نمایش گذاشت.
وی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات زیرمجموعه وزارت رفاه درخواست کرد تا سفیر و شریک اجتماعی بهزیستی در شناخت مردم نسبت به فعالیتهای این دستگاه حمایتی- اجتماعی باشند.
به گزارش روابط عمومی، نشست هماندیشی مدیران روابط عمومی زیرمجموعه ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی استان صبح امروز به میزبانی بهزیستی استان اصفهان برگزار شد.
نظر شما