ساری׀ نشست هم افزایی و تخصصی مراکز دولتی و غیردولتی امور آسیب دیدگان اجتماعی در بهزیستی ساری برگزار شد

نشست هم افزایی و تخصصی در حوزه شناسایی، ارجاع دهی و مداخله به هنگام با حضور سید مرتضی موسوی مدیر بهزیستی شهرستان ساری، کارشناسان مراکز دولتی و غیردولتی امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی این شهرستان در حوزه های مختلف اعم از اجتماعی و پیشگیری و مسئولان خانه های امداد محلات کم برخوردار ساری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ساری؛ مدیر بهزیستی شهرستان ساری در این‌ نشست با تاکید بر لزوم هماهنگی و هم افزایی موثر بین مراکز هم راستا و هم محور در خدمات رسانی به جامعه هدف، اظهار داشت: کمترین اثر شناساندن اهداف و خدمات مراکز مختلف بهزیستی به سایر مراکز حمایتی برون سازمانی و شرکای اجتماعی، بسترسازی مناسب جهت ارجاع دهی مثبت با کمترین میزان خطاست . 

وی دختران و زنان آسیب دیده را قابل توجه ترین گروه جامعه هدف بهزیستی دانست و تاکید کرد: نحوه پذیرش این گروه در مراکز مختلف و چگونگی بهره مندی از خدمات مستمر و غیر مستمر و تبیین مصادیق و مولفه های حمایتی طبق دستورالعملها از جمله مواردی است که در صورت رعایت آن می توان به جشن توانمندسازی دختران و زنان آسیب دیده امید داشت. 

سید مرتضی موسوی، گسترش آگاه سازی جمعی از نوع و نحوه فعالیت را مهم توصیف کرد و گفت: بی شک ترسیم نمایه خدمات رسانی این ‌مراکز برای نهادها و دستگاههای متولی حمایت گر، دستگاههای عمومی و حاکمیتی، جهت انتقال به عموم مردم در افزایش و ارتقاء سطح مدیریت نظام ارجاع، پذیرش و خدمات دهی منجر به نتایج مثبتی خواهد شد. 

لازم به ذکر است در این نشست کارشناسان حوزه فوریت های اجتماعی بهزیستی، کارشناسان مراکز آسیب دیدگان اجتماعی، مسئول فنی مرکز درمان اعتیاد معتادان متجاهر ماده ۱۶، مراکز گذری کاهش آسیب، مراکز اقامتی ترک اعتیاد و مسئولان خانه محله های امداد با ارائه چالش ها، راهکار و پیشنهاد به بیان نظرات خود پرداختند.

کد خبر 71823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد