دیدار سرپرست بهزیستی قم با مدیر کل گمرکات استان

سرپرست بهزیستی قم با مدیر کل گمرکات استان دیدار کرد.

در این دیدار که در محل اداره کل گمرکات استان انجام شد اسفندیار دریکوندی مدیر کل گمرکات استان قم ضمن تبریک انتصاب سرپرست بهزیستی استان با اشاره به خدمات گمرکات استان از اعلام آمادگی این اداره کل در جهت عمل به وظایف اجتماعی خود و حمایت از اقشار تحت پوشش بهزیستی ، خاطرنشان کرد آمادگی داریم با مشارکت تجار و بازرگانان و صاحبان صنایع در آستانه سال نو نسبت به کمک به جامعه هدف بهزیستی ، حضور نماینده مشارکتهای بهزیستی در گمرکات و معرفی خدمات و ... همکاری کنیم.

مهندس دریکوند با اشاره به درآمد گمرکات استان و بهره مندی برخی نهاده ها از این درآمد پایدار افزود: در سطح کلان و کشوری پیشنهاد می کنیم مسولین بهزیستی تدابیری اتخاذ کنند تا درصدی از درآمد گمرکات به حمایت از مددجویان بهزیستی اختصاص پیداکند که در صورت تحقق این مهم درآمدی پایدار و مشارکتی همیشگی خواهد بود .

در ابتدای این دیدار سید صادق میرئی سرپرست بهزیستی قم ضمن تشریح خدمات بهزیستی در سطح استان با اشاره به جامعه هدف 35 هزار نفری بهزیستی قم و ارائه خدمات از طریق بیش از 200 مرکز و موسسه تحت نظارت ، اهتمام کلیه مدیران استان در جهت عمل به وظیفه اجتماعی خود و مشارکت در تامین درصدی از نیازهای مددجویان را حیاتی برشمرد و خواستار مساعدت بیش از پیش فعالین اقتصادی ، تجار ، صاحبان صنوف و ... در رسیدگی به نیازهای افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی شد.

کد خبر 71786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد