جای خالی نمایشگاه دائمی آثار افراد دارای معلولیت

معاون سیاسی امنیتی استاندار در آیین تجلیل از برگزیدگان افراد دارای معلولیت، جای خالی نمایشگاه دائمی آثار افراد دارای معلولیت در شهر تبریز را یاد آور شد.

تراب محمدی ضمن تبریک هفته جهانی افراد دارای معلولیت، سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مسئولیت کلیه دستگاه ها در قبال جامعه هدف بهزیستی را متذکر شد و ابراز  داشت : افراد دارای معلولیت انسان های صبوری بوده و جایگاه ویژه ای در نزد پروردگار دارند تا جایی که در سوره ی عبس فردی که نسبت به یک نابینا ترش رویی می کند مورد عتاب قرار می گیرد.

وی استعداد های ذهنی و فکری قوی این افراد را خاطر نشان کرده و توانمندی افراد دارای معلولیت در مقایسه با افراد به ظاهر سالم در بسیاری از موارد را عنایت ویژه ی الهی دانست و رعایت حقوق افراد دارای معلولیت در جامعه را وظیفه ی این ارگان ها عنوان کرد و از آمادگی استانداری جهت کمک به آنان در  زمینه های مختلف خبر داد.

محمدی با اشاره به جای خالی نمایشگاه دائمی آثار افراد دارای معلولیت ، از پیگیری این مورد در روزهای آتی خبر داده و همه دستگاه های مسئول را موظف به انجام وظایف خود در قبال مناسب سازی دانست و از به کارگیری افراد دارای معلولیت های مستعد و توانمند در مسئولیت های متعدد در سطح استان خبر داد.

کد خبر 70470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد