برگزاری کارگاه اصول مصاحبه بالینی در  بهزیستی فارس

کارگاه اصول مصاحبه بالینی در بهزیستی فارس با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس,معاون پیشگیری بهزیستی فارس,کارشناسان ستادی معاونت پیشگیری و مدیران , مشاوران و روانشناسان مراکز مشاوره همکار در طرح طلاق استان در بهزیستی فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

این دوره بصورت حضوری و آنلاین جهت ۲۰۰ نفر از مشاوران استان با تدریس اساتید دکتر بهره دار,دکتر کریمی و دکتر خسروی  در دو روز ۲۲ و ۲۳ آذرماه برگزار گردیده است.

اثنی عشری معاون پیشگیری بهزیستی فارس در این نشست گفت:

طرح سامانه تصمیم از سال ۱۳۹۹ از معاونت امور اجتماعی به معاونت پیشگیری واگذار گردیده است و از سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۹ مرکز مشاوره  از ۱۷ شهرستان در این سامانه تعریف و فعال گردید و روند رسیدگی به این پرونده ها به صورت کاملا سیستمی  آغاز گردید و در حال حاضر این طرح در ۱۹ شهرستان با جمعیت بالای ۵۰ هزار نفر و با همکاری ۵۰ مرکز مشاوره طرف قرار داد در استتان در حال اجرا می باشد.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی فارس افزود:این دوره آموزشی تحت عنوان کارگاه اصول مصاحبه بالینی به همت دفتر مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی فارس برگزار شده و سرفصل های آموزشی اعم از (اصول مصاحبه بالینی-تکنیک های مصاحبه-نحوه ی گرفتن شرح حال-آشنایی با معاینه وضعیت روانی ,علائم و نشانه ها-گزارش نویسی بالینی و کار عملی)را در برنامه آموزشی دارد.

کد خبر 70203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد