به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان غربی ؛
پروین محمدپوری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور برگزار شد، ضمن تاکید بر سه اصل شفافیت، پاسخگویی و تکریم جامعه هدف گفت: مدیران شهرستانی باید در راستای توسعه خدمات توام با تکریم به جامعه هدف نسبت به اجرای سه اصل شفافیت، پاسخگویی و تکریم اهتمام جدی داشته باشند.
وی با اشاره به نقش و جایگاه بهزیستی به عنوان سازمانی اجتماعی برای تسکین آلام اجتماعی، حجم گسترده فعالیت های بهزیستی را فرصتی مغتنم برای خدمت به مردم دانست و افزود: برای دستیابی به راهبردهای کارآمدی و مردمی بودن، به عنوان سیاست های جدی سازمان بهزیستی باید در مسیر تحول حرکت کنیم و خط مشی ها به گونهای ترسیم شود که بهرهوری مشخص و قابل اندازهگیری داشته باشیم.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی رکن اصلی توانمندسازی را اشتغال عنوان کرد و افزود: بنابراین باید به این حوزه توجه جدی شود.
محمدپوری گفت: بهزیستی با بیش از ۵۳ فعالیت تخصصی، حمایتی و اجتماعی گستره ای از فعالیت های متنوع، متکثر و متعدد را دارد که با تلاش تخصصی کارکنان خود از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد.
وی در ادامه بر استفاده از ظرفیت مردمی تاکید کرد و افزود: مشارکت مردمی تنها حمایت مالی نیست بلکه باید از ظرفیت فرهنگی ، علمی ، هنری و ... افراد در سطح شهرستان و استان استفاده کرد.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی برپایی میزهای خدمت، ملاقاتهای مردمی را با رویکرد کیفی سازی و حل مشکل مراجعین مورد تاکید قرار داد و گفت: باید ارتباط با مردم بیش از پیش تقویت شود.
در ادامه این جلسه کارگاه های تخصصی با حضور رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور، روسای بهزیستی شهرستانها و کارشناسان مربوطه برگزار شد.
نظر شما