آمل׀ دیدار رئیس اداره بهزیستی آمل با امام جمعه شهرستان آمل

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آمل؛ اسفندیاریان رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل با حجت الاسلام یعقوبیان امام جمعه جدید شهرستان آمل دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آمل؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل  ضمن تبریک و آرزوی توفیق به حجت الاسلام یعقوبیان ، گفت: مهم‌ترین راهبرد اداره بهزیستی شهرستان توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای جامعه هدف از طریق توسعه و تقویت خدمات اشتغال، مسکن به مددجویان عزیز تحت حمایت می‌باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل هدف از این دیدار را هم افزایی هرچه مطلوب تر در جهت بهبود خدمت رسانی به افراد تحت حمایت بهزیستی و افزایش مشارکت های مردمی بیان و در ادامه گزارشی از اقدامات انجام گرفته و برنامه های پیش بینی شده برای افراد تحت حمایت بهزیستی ارائه نمود.

وی با قدردانی از مشارکت مردم فهیم و نیکوکار شهرستان در برنامه‌های اجرایی این اداره اظهار داشت: با مشارکت خوب خیران و در سایه همت و تلاش این سازمان تحقق برنامه‌های هدف‌گذاری شده دربخش‌های مختلف فراهم‌شده است.

حجت الاسلام  یعقوبیان امام جمعه شهر آمل ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های مدیر و پرسنل اداره بهزیستی شهرستان توفیقات روزافزون را از درگاه خداوند سبحان برای ایشان مسئلت و خاطرنشان کرد:  خدمت به مردم از بالاترین عنایت خداوند به بندگان خاص خود است و باید در این امانت الهی کوشا بود.

کد خبر 67715

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد