۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

در بهزیستی فارس برگزار شد:

اولین نشست تخصصی هماهنگی برگزاری همایش روز جهانی معلولین

حمزه گوهری به عنوان مشاور مدیر کل بهزیستی فارس در امورمعلولین منتصب گردید.
اولین نشست تخصصی هماهنگی برگزاری همایش روز جهانی معلولین

اولین نشست تخصصی مدیرکل ,معاون توانبخشی و مدیر بهزیستی شهرستان شیراز با نمایندگان تشکل های معلولین فارس به منظور هماهنگی برگزاری همایش روز جهانی معلولین در بهزیستی فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

محمدرضا هوشیار مدیرکل بهزیستی فارس در این نشست ضمن تسلیت مجدد شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع)و بیان خیرمقدم به حاضران جلسه گفت باید با برنامه ریزی و هماهنگی زمینه ای ایجاد شود تا برگزاری همایش روز جهانی افراد دارای معلولیت علاوه بر این که بستری برای نمایش توانمندی های جامعه هدف باشد دارای خروجی و نتایج همراه با ضمانت اجرایی برای افراد دارای معلولیت باشد و تلاش شود که افراد تصمیم ساز در این مراسم گرد هم آیند و در سایه همت ,همکاری و همیاری مسئولین و  همکاران  شاهد مراسمی در خور شان جامعه هدف بهزیستی فارس باشیم.

هوشیار در ادامه با اعطای حکمی حمزه گوهری رئیس هیات مدیره جامعه معلولین فارس  را با توجه به اشرافیت در امور معلولین به عنوان مشاور مدیر کل در امور معلولین منصوب کرد.

شایان ذکر است در این نشست معاون توانبخشی و نمایندگان تشکل های معلولین به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برگزاری همایش روز جهانی افراد دارای معلولیت در آذرماه پیش رو پرداختند.

کد خبر 67657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد