آمل׀ بازدید رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل از پایگاه اورژانس اجتماعی ۱۲۳

اسفندیاریان رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل به منظور بررسی وضعیت ارائه خدمات به جامعه هدف و رفع موانع و مشکلات ، از پایگاه اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آمل ؛ اسفندیاریان با  بیان اینکه اورژانس اجتماعی در کنار شبکه بهداشت (۱۱۵) و نیروی انتظامی ( ۱۱۰) جزو سه رکن اصلی مداخله در مسائل اجتماعی و شهروندی می باشد، گفت: وظیفه شما کارکنان اورژانس اجتماعی در کنترل آسیبها و مداخله در بحران ها بسیار اثرگذار و حیاتی می باشد و حضور به موقع و به هنگام شما در مواقع مورد نیاز جزو با اهمیت ترین بخش‌های کار شماست.

 وی همچنین خواستار هماهنگی هرچه بیشتر اورژانس اجتماعی با اورژانس های درمان و نیروی انتظامی جهت ارائه خدمت بهتر و اثربخش تر گردید.

رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل همچنین خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی به منظور کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی اقدامات مختلفی انجام داده و با  توجه به شرایط امروز جامعه و تنوع آسیب‌های اجتماعی ، کاهش سن افراد در معرض آسیب و گسترش آسیب های اجتماعی ناشی از فضای مجازی موجب شده که مددکاران و کارشناسان اورژانس اجتماعی به عنوان سفیران سلامت اجتماعی ، اهتمام لازم ‌را با رویکردهای اجتماعی داشته باشند.

کد خبر 67597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد