مشکلات فردی و خانوادگی خود را با مشاوران ۱۴۸۰ بهزیستی در میان بگذارید

رییس اداره بهزیستی شهرستان زنجان گفت: مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بهزیستی با رعایت اصول حرفه ای و اصل رازداری و ایجاد فضایی امن جهت تسکین اولیه و همدلی به تماس گیرندگان همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب آماده پاسخگویی به همشهریان در زمینه ی مشکلات فردی، اجتماعی، خانوادگی، تحصیلی و... است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زنجان رزاق منافی عنوان کرد: مشاوران  ما در ابتدا با برقراری ارتباط با تماس گیرنده از طریق خط تلفن و درک مشکل ابراز شده از سوی تماس گیرنده به سنجش نگرانی مراجع پرداخته و به افراد کمک می کنند یک برنامه سلامتی برای خود و خانواده به ویژه کودکانشان داشته باشند.

وی با بیان اینکه مشاوره تلفنی برای افراد شاغل، و افراد دارای معلولیت یا افراد کم رو و دچار اضطراب که از مراجعه به مراکز جهت دریافت خدمات مشاوره اجتناب دارند مناسب است، افزود: تمام مشاوران این خط دارای کد شناسایی منحصر به فردی هستند و به راحتی این کد را در اختیار مراجع قرار می دهند و مراجعین با داشتن این کد می تواند مشاوره را با کارشناس مورد نظر ادامه دهند.

منافی یادآور شد: از جمله مزایای این خط رایگان بودن خدمات روانشناختی، محرمانه و امن بودن و مهم تر از همه قابل دسترس بودن آن برای همه افراد جامعه هدف است.

کد خبر 67353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد