تحویل دو واحد مسکونی به خانواده های تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از تحویل دوواحد مسکن به خانواده های تحت پوشش در شهرستان مشگین شهر خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، دواحد مسکن مددجویی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، امام جمعه شهرستان مشگین شهر، مدیران ومسئولین دستگاههای اجرایی استان و شهرستان و جمعی از خیرین ونیکوکاران استان، تحویل خانواده های تحت پوشش بهزیستی شهرستان مشگین شهر شد.

در این مراسم نماینده معظم ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل در جریان افتتاح و تحویل واحدهای مسکونی به خانواده های تحت پوشش بهزیستی استان با اشاره به احادیث، روایات و آیات قرآنی در خصوص کمک به نیازمندان و تاثیرات آن در زندگی دنیوی و اخروی مطالبی را بیان داشته و از مساعدت و همراهی مسئولین دستگاههای اجرایی و خیرین اردبیلی در احداث و تحویل واحدهای مسکونی قدردانی کرد.

گفتنی است واحدهای مسکونی هرکدام با متراژ ۸۰ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال احداث شده است که تمامی این هزینه ها توسط خیر بزرگوار اردبیلی تقبل شده است.

در پایان این مراسم به رسم ادب و احترام از خیرین و نیکوکاران دخیل در امر احداث واحدهای مسکونی و دستگاههای همکار از جمله خیر گرانقدر حاج قدرت نوری و عوامل برنامه مشارکتی حیات سسی صدا و سیمای مرکزاردبیل تجیل به عمل آمد.  

کد خبر 65405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد